пресса

события

фотогалерея

российские новости

зарубежные новости

библиотека

рассылка новостей

обратная связь

archi.ru
События События Пресса Пресса Пресса
 

Комфорт замкнутых пространств

конкурс международный открытый
  dead-line регистрации: 09.08.2020
  dead-line подачи проектов: 09.08.2020
  тема: Архитектура
  страна: Индия
  открыт для: профессионалов и студентов
  регистрационный взнос: да
  сумма: от 150 рупий
  награда: призовой фонд - 22 000 рупий
  организатор: IDHA Labs
  ссылки: Официальный сайт конкурса
  The Future by Design Competition
  Конкурс промышленного дизайна собирает идеи по обеспечению комфортной жизни в четырех стенах в период самоизоляции. Можно предложить оборудование для домашних офисов, осветительные приборы, трансформируемые мебельные системы или просто варианты оформления уютных уголков в доме.
 
пресс-релиз:
Theme: Objects of comfort for confined spaces

COVID pandemic, undoubtedly, causing discomfort to all, to some more physical, while others a mental imbalance. It is going to change the way we live our everyday lives and this competition revolves around finding solutions for this “new way of life” by way of “design”. The question in your mind could be, what can design do? Design apart from being problem solving is one of the most important tools that can help us understand and prepare us for the future.

Challenge for all design professionals and students is to create “humane” experiences through products of varied nature and scales, which can provide comfort within the confined spaces, and help people adapt to change.

What to Design?

Can you design a product for the physical and mental well-being of people during the COVID lockdown, by way of “design”?

It could be a design that makes working from home easier, it could be a light fixture, it could be a furniture-system that morphs into various functions, it could be a system that helps you finish your health routines or just a cosy corner that you want to curl up to. Explore design in its maximum potential; objects, textures, visuals.


Рейтинг@Mail.ru

Copyright archi.ru

Правила использования материалов Архи.ру
Правовая информация
архи.ру®, archi.ru® зарегистрированные торговые марки