пресса

события

фотогалерея

российские новости

зарубежные новости

библиотека

рассылка новостей

обратная связь

archi.ru
События События Пресса Пресса Пресса
 

Жизнь и игра

конкурс международный открытый
  dead-line регистрации: 01.10.2020
  dead-line подачи проектов: 05.10.2020
  тема: Архитектура
  страна: Япония
  открыт для: всех
  регистрационный взнос: нет
  награда: I место - 1 000 000 иен; II место - 500 000 иен; III место - 300 000 иен; восемь поощрительных призов по 100 000 иен
  организатор: Nisshin Kogyo Co.
  ссылки: Официальный сайт конкурса
  Living upon the PLAY competition
  Очередной конкурс Nisshin Kogyo рассматривает игру как источник человеческой жизни. Организаторы не ограничивают фантазию участников и предлагают свободно интерпретировать тему.
 


Источник: nisshinkogyo.co.jp
связанные события:
01.10.2019 - 04.10.2019
конкурс

Человек и природа
01.10.2018 - 05.10.2018
конкурс

Жизнь на основе истории
02.10.2017 - 06.10.2017
конкурс

Архитектура, которая соединяет
03.10.2016 - 10.10.2016
конкурс

Ботаническая архитектура
пресс-релиз:
"Play" meaning in various ways, including playing like an infant, having fun with friends, indulging in drinks or gambling, taking breaks between work and study, having leeway to things, seeking beauty in literature and art isolated from the secular world, and giving space to machinery part connection.

In any case, it is like a source to life, an act full of humanity contrary to pursuing functionality and rationality.

In Homo Ludens, written by Johan Huizinga, “Culture has occurred and developed as play in play,” “play has a significant meaning in life, and that it has an inevitable mission,” “nature has given us play with tension, joy, and fun.”

Think of living in "Play" which may said to be the essence of human activities.

"Play" could expand the possibilities in our lives and may give us hints on future life.


Рейтинг@Mail.ru
Copyright archi.ru

Правила использования материалов Архи.ру
Правовая информация
архи.ру®, archi.ru® зарегистрированные торговые марки