пресса

события

фотогалерея

российские новости

зарубежные новости

библиотека

рассылка новостей

обратная связь

archi.ru
События События Пресса Пресса Пресса
 

Рождение новой легенды

конкурс международный открытый
  dead-line регистрации: 30.04.2015
  dead-line подачи проектов: 30.04.2015
  дата объявления результатов: 20.05.2015
  тема: Дизайн
  страна: Италия
  открыт для: лиц старше 18 лет
  регистрационный взнос: нет
  награда: победитель получит €2500 + роялти
  организатор: Fabbian
Desall.com
  ссылки: Официальный сайт конкурса
  New birth of a myth by Fabbian
  Итальянская компания Fabian предлагает всем желающим принять участие в конкурсе на дизайн светильника, который сможет встать в один ряд с лидерами ее продаж, моделями Cubetto и Beluga. Перед конкурсантами стоит задача не только создать новый продукт, но также сохранить в нем специфические черты, которые позволяют его предшественникам оставаться всегда актуальными. Светильник должен быть выполнен из хрусталя, иметь компактный размер и отличаться от своих «собратьев» формой.
 
Иллюстрация: desall.com
Иллюстрация: desall.com
Иллюстрация: desall.com
Иллюстрация: desall.com
Иллюстрация: desall.com
Иллюстрация: desall.com
пресс-релиз:
Fabbian is looking for a new lamp that might be included in its best sellers segment of all times, Cubetto and Beluga. Reinterpret these great light design myths giving birth to a new project that retains the special traits that made its two predecessors timeless furnishing accessories.

The aim of “New birth of a myth” is to identify a new product that might be the worthy travel companion of the Cubetto and Beluga lamps, best sellers of the company. The product shall have compact size and new shape, be made of either blown or moulded crystal; this is in order to give continuity to what proved to be part of the Fabbian DNA.

Company description

Fabbian Illuminazione was established in 1961 as a company manufacturing lighting appliances for homes and for contract work. This aspect together with tradition and quality has always been evident in the product, with the result that the company has gradually acquired international dimensions and recognition. Results have been achieved through continual research aimed at interpreting market demands, while setting up precise marketing policies and strategies. Experience, over a professional and qualified worldwide dealer net, always leads to the consolidation of specific technologies, forming a production philosophy that cannot be separated from new research and constructional methods.


Рейтинг@Mail.ru
Copyright archi.ru

Правила использования материалов Архи.ру
Правовая информация
архи.ру®, archi.ru® зарегистрированные торговые марки
Система Orphus
Нашли опечатку Orphus: Ctrl+Enter