пресса

события

фотогалерея

российские новости

зарубежные новости

библиотека

рассылка новостей

обратная связь

archi.ru
События События Пресса Пресса Пресса
 

Лондон как город-парк

конкурс международный открытый
  dead-line регистрации: 19.05.2017
  dead-line подачи проектов: 19.05.2017
  тема: Урбанистика
  страна: Великобритания
  город: Лондон
  открыт для: профессионалов и студентов
  регистрационный взнос: нет
  награда: публикации в печатных и интернет-изданиях
  организатор: London National Park City Foundation
Time Out London
  ссылки: Официальная страница конкурса
  Imagine London as a National Park City
  Организаторы конкурса предлагают превратить Лондон в один большой национальный парк. Речь идет о том, чтобы увеличить количество зеленых пространств, развивать уже существующие рекреационные зоны, привлечь жителей города к участию в создании мегаполиса нового поколения. Природное и искуственно созданное должно сливаться в единый гармоничный пейзаж. Принимаются концепции любого масштаба: от идей микроозеленения – до вариантов решения серьезных экологических проблем.
 
пресс-релиз:
The London National Park City draws from the values of the UK’s rural National Parks – better conservation, better enjoyment and better economy – and extends these values into the urban context.

The initiative is about transforming London’s entire habitat. It’s about seeing the gardens, streets, rivers, buildings  and parks as one landscape. It’s about protecting and improving the city's existing green and blue spaces and developing other outdoor spaces to ensure that all Londoners have easy and free access to high-quality green space and to boost London’s biodiversity.

A defining element of the National Park City is that it pays equal attention to outstanding nature and to the potential for nature within the built environment. It also recognises the potential of all Londoners to not only benefit from the National Park City, but to  contribute to it.

The initiative will inspire and educate Londoners, persuading them to get outdoors by stimulating an immense variety of exciting and imaginative activities and driving new opportunities. It will enhance the quality of life in London and make it a more attractive place for activities of all kinds, including business and investment. As the world’s first National Park City, London’s brand and its place as a global city will be enhanced.

Find out more about the aims of the London National Park City campaign on this website. Then… set your imagination to work!


Рейтинг@Mail.ru

Copyright archi.ru

Правила использования материалов Архи.ру
Правовая информация
архи.ру®, archi.ru® зарегистрированные торговые марки